• Benvenuti à u nostru situ web!

Breve introduzione di categuria è qualità

Una volta l'inguernu s'avvicina, vi vulete avè guanti in manu.i guanti vi prutegeranu per stà eleganti è caldi, aspittendu l'uppurtunità di associà cun voi.

Producemu i stili basati nantu à u disignu persunalizatu è ancu capaci di offre un propiu disignu in seguitu cù l'ispirazione / i tendenzi di i clienti.I prucessi strategichi sò stati stabiliti per furnisce i prudutti giusti à i prezzi più competitivi per adattà à i bisogni di marca è marketing.

U disignu pò esse un disignu classicu o un rendimentu all'apertu cusì chì i guanti sò purtati micca solu per a moda è u calore, ma ancu funzionanu cum'è u toccu conduttivu, a resistenza à l'acqua, etc.
U logu di marca pò esse ricami, trasferimentu di calore, stampa di serigrafia, deboss, emboss ecc.

A custruzzione di guanti pò esse tradiziunale 5 dita, mittens, mitten with flap, fingerless.
U tipu di guanti pò esse Guanti di vestitu, Guanti di guida, Guanti di golf, Guanti di travagliu è furnimu ancu Cintura di pelle.

Cumpunente di qualità materiale cù pecuri, capre, pelle di vacca genuine è diversi tessuti.

I guanti di pelle duveranu esse lavati in seccu da un lavatore di pelle espertu.
Guanti di tela di lana, lavate solu in l'acqua fridda, per mantene l'integrità di a lana, l'acqua deve esse 70 ° F / 20 ° C o menu.Anu da esse lavatu delicatamente cù un detergente suave è seccu nantu à un focu bassu o senza calore.Seguendu sti linee guida, i vostri guanti di lana mantenenu a so qualità è adatta.
I guanti di nylon, cuttuni, poliester, ecc. in tela, duveranu mette a lavatrice à una temperatura d'acqua calda, cù una temperatura di circa 105 ° F/40 ° C.Un detergente delicatu deve esse usatu cù un paràmetru delicatu o delicatu nantu à a lavatrice.È cum'è i guanti rivestiti, u nylon deve esse seccu nantu à un locu di calore bassu o senza.

Per mantene i vostri guanti boni, rimodellate sempre una volta chì l'avete toltu è metteli in pianu finu à u prossimu usu.


Tempu di Postu: Feb-09-2022