• Benvenuti à u nostru situ web!

Specifiche è capacità di u pelle di toccu

A pelle hè un materiale forte, flexibule è durable ottenutu da a concia, o trattamentu chimicu, di pelli è peddi d'animali per prevene a decadenza.

L'approvvigionamento di pelle hè integrale per a fabricazione di marroni di pelle di qualità è simu quì cun una ricca sperienza in a tannatura di a pelle, offre soluzioni sostenibili per tuttu u prucessu di produzzione di pelle per assicurà chì a materia prima è u prucessu di finitura di guanti / cinture scorri in u modu più efficiente.

A maiò parte di i guanti di pelle di vendita in linea in parechje marche sò limitati cù a punta di toccu nera dispunibule solu mentre noi cum'è una tanneria di pelle di pelle è capaci di furnisce i guanti di pelle di u toccu di culori DTM.

Guanti touchscreen fatti cù materiale conduttivu per permette à a capacità elettrica naturale di l'usu di interagisce cù i dispositi touchscreen capacitivi senza avè da caccià i guanti in a stagione invernale pesante.
U culore chjaru è u culore scuru sò un prezzu diversu, citeremu basatu annantu à u requisitu di culore reale.

U toccu pò esse cuncepitu solu per u pollice è l'indici, chì hè menu caru è largamente utilizatu per a maiò parte di e marche.
U toccu pò ancu esse cuncepitu per a palma sana per eliminà a cucitura di l'articulazione, rende a finitura più pulita senza cucitura visibile supplementaria.
Conduttività completa di a manu induve tuttu u guanto hè fattu di materiali conduttivi chì permettenu un toccu tattile robustu è una destrezza bona per una digitazione precisa è una risposta multi-touch.Custruisce più costi è raramente utilizatu per e marche di alta qualità.

In più di a pelle, i tessuti è i tessili cunduttori elettrici sò ben cunnisciuti in l'arti.Tali materiali anu truvatu una larga varietà di usi, cumpresu in l'applicazioni anti-static, anti-microbial, è funziunale.Ricertamenti, cù a proliferazione di i dispositi elettronichi sensibili à u toccu, l'interessu in i tessuti attrattivi cù alta conductività elettrica hè aumentatu considerablemente.simu fattibili nantu à a creazione di guanti di tela cun tela cunduttiva ancu.

Pigliate i migliori guanti touchscreen è cuntinueghja a vostra ghjurnata!simu quì per fà accade!


Tempu di Postu: Feb-09-2022